|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Maniak Forum :D
Dołączył: 19 Mar 2008
Posty: 327
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/9
|
Wysłany: Czw 19:31, 20 Mar 2008 Temat postu: Poradnik Oblivion 1 - 5 |
|
|
|
Mam nadzieję, że spodoba się Wam ten poradnik :
Na razie dopiero przechodzę grę więc opiszę mniej więcej połowę gry. Następną połowę opiszę kiedy przejdę całą grę
Poradnik podzieliłem na kilka części - jest dosyć długi
Więc zaczynamy! (opis Questów głównych)
------------------------------------------------------------------------------
1. Więzienie
Pierwszy etap to taki samouczek. Poznasz tutaj sterowanie i zasady gry. Z początku jesteś w celi. Możesz podejść do krat aby wysłuchać złośliwej gatki Mrocznego Elfa. Tutaj również wybierzesz swoja rasę, oraz określisz wygląd. Po chwili do twojej celi przybędzie Cesarz. Odsuń się od drzwi. Cesarz pozna po tobie, że jesteś wybrańcem z jego snów. Okaże się też że przez twoja celę prowadzi tajne wyjście. Cesarz z swoją obstawą uciekną tam tędy. Idź za nimi, w pewnej odległości. Kilkakrotnie zostaną zaatakowani. Zabierz broń z ciał poległych wrogów. Teraz Cesarz pójdzie własną drogą. A Ciebie zaatakuje szczur. Jest łatwy więc nie powinieneś mieć problemów. Idź dalej drogą. Przez korytarze prowadzi jedna słuszna droga, więc nie powinno być problemów. Na po drodze zdobędziesz kilka wytrychów, łuk, strzały i tarczę (z ważniejszych rzeczy). Pod koniec czeka Ciebie walka z Goblinem Szamanem (ma magiczną broń - warto ją wziąść i potem sprzedać). Weź też klucz klucz, którym otworzysz drzwi do następnych tuneli.
2. Cesarz
Ponownie spotkasz się z Cesarzem i jego eskortą. Tutaj wybierzesz swój Znak, co jest niezwykle ważne, ponieważ są premie. Podążaj za rycerzami . Kilkakrotnie zostaną zaatakowani. Nagle okaże się, że drzwi są zamknięte. Kiedy rycerze będą pilnowali wejścia, Cesarz da Ci amulet królów i polecenie dostarczenia go do osoby imieniem Jauffre. Wtedy zostaniecie zaatakowani. W walce zginie sam Cesarz. Buarus (jeden ze strażników) da Ci klucz do wyjścia z kanałów. Cofnij się do głównej sali. Idź cały czas tunelem. Na końcu znajdziesz skrzynię z eliksirami i drabinę, prowadzącą do góry. Podążaj przed siebie. Teraz musisz pokonać Goblina Berserkera (dosyć trudno, ale dasz radę ) Blokuj ciosy i atak, blok, atak, blok, atak i.t.p Możesz również atakować magią. Przekręć korbę wystającą ze ściany. Biegnij przed siebie tunelem. Tutaj zobaczysz wyjście z tunelu. Tu również zatwierdzisz wybrane przedtem opcje (klasa, Znak i.t.p).
3. Amulet
Ach jak pięknie! Przez chwilę podziwiaj widoki, potem idź w kierunku wskazanym na mapce (lub się przeteleportuj, wciskając TAB, potem na mapkę, a w końcu na miejsce (nazwa brzmi Weynon Priory). Korzystając z teleportacji zaoszczędzisz sporo czasu. Nikt cię wówczas nie atakuje. Kiedy dotrzesz na miejsce, skieruj się do domu Jauffre. Jauffre znajduje się w gabinecie na górze. Udaj się do niego. Porozmawiaj, oddaj mu Amulet i przyjmij kolejne zadanie odszukania ostatniego syna Cesarza Martina (prawie nikt nie wie, że jest jego synem).
4. Poszukiwanie Spadkobiercy
Zanim wyruszysz warto porozmawiać z mnichami i prosić o pomoc. W ten sposób dostaniesz uzbrojenie, księgę i konia (jest w stajni). (Pamiętaj! Jeśli awansujesz na kolejny poziom, musisz sie przespać, aby obmyśleć to. Po śnie rozdzielasz punkty) Martin przebywa w mieście Kvatch. Okaże się że miasto zostało opanowane przez potwory - w pobliżu otworzyły się wrota tytułowej Otchłani (ang. Oblivion). Dostań się na szczyt góry i porozmawiaj z kapitanem Matiusem, który Ci wyjaśni, że jedynym sposobem przerwania oblężenia potworów jest zamknięcie wrót Otchłani. Zaakceptuj zadania zamknięcia wrót.
5. Pierwszy raz (w Otchłani )
Podbiegnij do portalu i przenieś się na drugą stronę. Zabij potwory w pobliżu i porozmawiar z ocalałym rycerzem. Wyjaśni Ci że tylko on przeżył. Poproś go żeby towarzyszył Tobie w dalszej podróży. Kieruj się prosto (przed siebie) i wypatruj 3 ogromnych wierz na horyzoncie. Po drodze zabijaj potwory. Wejdź do jednej z nich. Tam jest dosyć trudno ponieważ w wierzy jest MNÓSTWO przeciwników, więc na brak zajęcia nie ma co narzekać. Kiedy zginie twój towarzysz weź jego zbroje i miecz. (wyposażenie też ) Ogólnie zasada jest prosta - cały czas kieruj się w górę. W pewnym momencie drzwi będą zamknięte - znajdź inne i przejdź przez "most" do następnej wierzy. Tam zobaczysz strażnika z kluczami. Zabij go i weź klucze. Niestety żołnierza w klatce nie można uwolnić. Wróć spowrotem do poprzedniej wierzy tą samą drogą. Otwórz zamknięte drzwi kluczem i kontynuuj swoją wędrówkę. Po dotarciu na samą górę zapisz stan gry, ponieważ czeka cię rzeź Kiedy już pokonasz przeciwników idź jeszcze wyżej i zabierz kamień pieczęci (czy tam ognisty kamień - jak kto woli). Wieża zostanie zniszczona, wrota zamknięte a ty przeteleportowany przed mury miasta. Teraz wystarczy porozmawiać z żołnierzem i quest zaliczony.
KONIEC I części poradnika
Post został pochwalony 0 razy |
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Możesz pisać nowe tematy Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|